Azam Tahun Baru

January 07, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Hai semua. Saya belum menulis lagi ni untuk post Januari. Tahun baru kan semua.

Ok nak juga la ucap 'Happy New Year' semua!

Apa azam tahun baru ni? Ape? Nak renew je yang lepas? Hehehe.

Make sure azam korang tahun ni lain dari yang lain. Biar gempak gitu.


Azam tahun baru saya?

Nak kawen..
Nak settlekan hutang..
Nak bagi duit kat Ummi dan Abi saya..
Nak beli medical card sebelum GST..
Nak naik Supervisor Shaklee..
Nak dapat car bonus dan hadiahkan Abi kereta..
Nak present paper tahun ni..
Nak beli tab..
Nak derma setiap bulan tanpa gagal..
Nak pergi majlis ilmu setiap bulan..
Nak bantu orang lain untuk berjaya..
Nak sponsor adik2 belajar..
Nak bayar duit yuran master saya dengan duit saya sendiri..
Nak kurus dan kembali ke berat ideal..


Banyak lagi ni.. satgi panjang pulak entri kali ni. Tu diri saya. Anda pulak macam mana?

Make sure impian tu bagi jadi tau. Sebab saya pun nak kene kejar impian saya ni.




Jom bermimpi! Dare to dream!


Doa. Sebut hari - hari. Bayangkan.


Dan jangan lupa USAHA!


Selamat menempuh hari - hari yang indah =)

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter