Promo Januari

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Ahaa.. ada yang tak sabar nak tau Promo Januari?

Yuhuu.. bulan ni Triple Promotion tau. Gempak tak? Tu yang syok tu. 

Selalu Double Promotion je. Kali ni Shaklee baik nak buat sampai 3 promosi.

Haa..apela tu kan?

Jeng jeng jeng..

Tentunya produk yang saya suka..memang memahami la =)




Tadaaa…
Best kan untuk semua pengguna..


Alfalfa ada 2 saiz.. promo untuk kedua – dua saiz
Saiz S : 330 biji
Saiz L : 700 biji
Beli 6 percuma 1
Bukan setakat tu je..ada twin pack (pek berkembar) untuk kedua – dua saiz ni...dapat 5% diskaun lagi.

Hui..jimat banyak kot..bukan mahal pun..nak kongsi dengan kawan – kawan atau keluarga sangatlah dialu-alukan.


Vivix
Boleh tahan 2 bulan insyaAllah
Beli 6 percuma 1
Dapat keahlian percuma
Dapat bonus Shaklee bagi

Ada juga disediakan twinpack dan dapatkan 5% diskaun


Satu lagi promo..


Vitalea For Kids
Beli 3 percuma 1


Apa tunggu lagi. Grab sekarang. Tunggu lama – lama nanti dah habis promosi, dah tak dapat dah harga promosi.


Saadah
0137976876
Your Trusted SID







-
Share on Google Plus

About Cik Saadah

Penulis merupakan graduan sarjana dan pengedar shaklee yang sah. Penulis mempunyai empayar yang diberi nama sebagai SCB Empire yang mana mengambil nama daripada blognya iaitu Sihat Ceria Bergaya. Kini, penulis mempunyai 30 orang ejen Shaklee di seluruh Malaysia. Boleh dapatkan khidmat konsultasi secara percuma.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Most Popular

Text Widget

Segala penulisan tentang produk / testimoni yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos apa jua penyakit. Kesan adalah berbeza bagi setiap individu. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.