Danbo Cinta Hati Saya

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Hehehe.. tengok tajuk mesti tahu dah apa saya nak bagitahu. Siapa pernah tengok danbo? Ape? Tak pernah?



Saya peminat Danbo tau. Alaa orang kotak tu la. Takkan tak tahun. Ok saya nak tunjuk gambar danbo je. Dulu kan saya suka buat koleksi tau dalam laptop saya. 1 folder gambar danbo je. Nampak tak memang fan sangat - sangat. Hihihi.



Saya suka danbo ni sebab dia seorang yang unik walaupun hanya dibuat daripada kotak. Daripada danbo la ramai yang berimaginasi unik. Apa yang uniknya adalah setiap gambar dia tu seolah - olah hidup dan menggambarkan realiti kehidupan manusia.
















Ok. korang suka tak danbo comel ni? hehehe =)
Share on Google Plus

About Cik Saadah

Penulis merupakan graduan sarjana dan pengedar shaklee yang sah. Penulis mempunyai empayar yang diberi nama sebagai SCB Empire yang mana mengambil nama daripada blognya iaitu Sihat Ceria Bergaya. Kini, penulis mempunyai 30 orang ejen Shaklee di seluruh Malaysia. Boleh dapatkan khidmat konsultasi secara percuma.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Most Popular

Text Widget

Segala penulisan tentang produk / testimoni yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos apa jua penyakit. Kesan adalah berbeza bagi setiap individu. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.