Pencuci Serbaguna Basic H Shaklee

February 08, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Wewit. Tetiba je kan. Haaa nak bagitau pada yang tak tahu lagi. Shaklee ada Set Home Care tau. Bukan hanya vitamin je. Ada Dish Wash, Basic H, Fabric Softener dan Sabun Basuh Baju,

Tapi hari ni nak cerita pasal Basic H je sebab ada 1001 kebaikan yang pasti buat anda teruja!

Ok nak tunjuk sikit yang saya post kat 1 group ni.




Post saya di Facebook
Saya post gambar sebelum dan selepas cuci kasut je pun. Tapi permintaan tinggi tau. Ramai orang nak. Lenguh saya 3 hari berturut - turut orang minta saya pm. Sampai hang handphone. Hahahaha. Demand tinggi ni.

Apa best sangat Basic H ni?



InsyaAllah no harmful la kalau guna Basic H ni. Macam - macam kegunaan boleh. Siapa yang sensitif sabun pun boleh guna.



10 Sebab Untuk Mencintai Basic H

Nak tau testimoni saya tak pasal Basic H? Ni eksperimen saya tau.

1. Saya bunuh lipas dengan Basic H. Lipas dah tak berani nak datang bilik air. Sebab takut mati mengejut. Hahaha.

2. Saya basuh buah epal dengan Basic H. Epal kan ada lilin nak bagi berkilat. Orang utara sebut menghelit (berkilat). Boleh hilang tau.

3. Cuci bilik air. Tak perlu sental teruk - teruk. Lagi satu saya perasan Basic H tak macam sabun biasa. Kalau sabun biasa, mesti licin je rasa kat lantai bilik air. Basic H tak macam tu. Bubuh 4 - 5 titik dalam baldi dan letak air. Terus dah boleh basuh bilik air. Jimat tau.

4. Cuci dapur gas. Kan ada minyak melekat. Saya bubuh je 2 titik kat kain dan terus lap. Tak perlu bilas. Nampak bersih je.

5. Basuh kereta. Nak jimat kan saya guna Basic H je, Dahla tak perlu taruk banyak. Paling best cuci kat tayar. Berkilat sport-rim!

6. Siram pokok. Seminggu sekali memang saya siramkan pokok dengan Basic H untuk penyuburan. Elok tau. Pokok saya makin segar je. Asalnya layu sebab dah lama tak siram.

7. Basuh sayur layu. Pernah la Salad saya dah layu. Simpan lama dalam peti ais. Saya rendam je kejam 2 - 3 minit. Lepas tu dah segar balik. Teruja!



Saya beli dari bulan 9 2014. Sampai sekarang masih belum habis. Nampak tak jimatnya Basic H. Tak mahal pun. Tak sampai RM50 pun.


Jimat sebab semua dalam 1 botol. Tak perlu nak cari sabun lain untuk cuci tandas, basuh kereta, lap cermin sebab Basic H ada segala - galanya.


Hubungi saya segera untuk dapatkan Basic H yang super power ni!


Saadah
013-7976876

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter