Promosi Mac 2015

March 03, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Ahaks.. mesti tertanya - tanyakan apala pomotion bulan ini..

Weeeee~

Esp beli 6 percuma 1.

Zinc beli 3 percuma 1.

Vitalea for kids beli 3 percuma 1.

Syoknye ada 3 promosi bulan ini. Ibu - ibu yang bakal bersalin elok sangatla rembat promo bulan ni sebabnye ESP sangat - sangat bagus untuk kulit ibu dan anak. Lagi satu, memperbanyakkan susu badan. Dan satu lagi, zinc tu sangat - sangat bagus sebab ia ibarat pati ikan haruan yang mempercepatkan luka untuk sembuh.

Saya walaupun tak pernah lagila bersalin ni kan tapi saya ada pengalaman luka terkena meja. Terkoyak sikit kulit kat tangan saya. Pedih tau kene air. Saya istiqamah makan zinc ni. Alhamdulillah dalam masa 3 hari saya nampak luka saya tu makin lama makin cepat tutupnya.

Saya cakap sebab saya dah penah guna tau. Penjual Shaklee mestilah seorang Shaklee Lover. Barulah customer percaya keberkesanannya.

Jom rembat promo bulan ini.


1 canister ESP berharga RM150.00
Kalau beli 6 percuma 1 ni dapat penjimatan sehingga RM149.80! 
Fuiyoo banyak tu!


beli 6 percuma 1 tu boleh buat stok setahun tau!


1 botol zinc pula berharga RM33.75
Kalau beli 3 percuma 1 ni dapat penjimatan sehingga RM33.80 tau!







dan 1 botol Vitalea For Kids pula berharga RM111.00. 
Kalau beli 3 percuma 1 ni dapat penjimatan sehingga RM111!







Dapatkan free consultation dengan saya tau.

Saadah
0137976876

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter