Jom Sertai Nisa' Serdang

March 03, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Saje nak citer sikitla.. weekend yang lepas saya ada involve dengan program NGO. Sebenarnya saya memang suka program - program sukarelawan ni. Disamping dapat tambah kawan, saya dapat isi masa lapang saya dengan aktiviti yang berfaedah. Pahala pun dapat. InsyaAllah.

Saya perkenalkan NGO yang dah lama established yang dipanggil sebagai NISA'. Actually NIsa' ada di setiap negeri. Anda boleh search Nisa Malaysia.

Macam - macam tau program yang Nisa' anjurkan. Antaranya:-


  • Misi Kemanusiaan
  • Bowling Tournament
  • Nisa' Away Day
  • Teen Circles
  • Memanah
  • Back To School
  • Hiking Broga Hill
  • Jambori Nisa'
  • Retreat Nisa'
dan macam - macam lagi.

Ok. Untuk yang berada di sekitar Serdang, boleh join Nisa' Serdang. Macam kitorang ni :p





Jom jadi Geng Purple bersama kami. Tak rugi pun.

Nak tengok geng purple lagi besar? Ni diaaaaaa~



Proud to be a member of Nisa' Serdang

Jom! Jom! Jom!

Perempuan je tau. Dah nama pun NISA'. hehe

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter