Cara Dapatkan Vitalea Secara Percuma

May 10, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Rasanya belum terlambat lagi untuk bagitahu satu promo yang best dari Shaklee.

Istimewanya, sempena 100 tahun Vitalea, tahun ini bermula Mei 2015 sehingga Oktober 2015, Shaklee nak bagi penghargaan sebotol Vitalea percuma tau.





Rugi tak grab untuk dapatkan Vitalea percuma ni. Dulu masa saya sign up ahli, tak dapat pun free camni. Untunglah buat mereka yang buat tindakan bijak sekarang.

Cara nak dapatkan Vitalea free ni mudah je.

1. Sign up ahli.

Register dengan saya sebanyak RM79.50 seumur hidup. Bukan sign up kosong - kosong je tau. RM79.50 kira macam modal la. Nak jadi ahli ni boleh untuk makan sendiri dan keluarga atau untuk bisnes.

Daripada RM79.50, anda akan dapat 1 beg shaklee yang dalam tu ada semua memberkit.

Dalam memberkit Shaklee:-

> Beg memberkit
> Code of Conduct
> Receipt Book
> Product Guide
> Shaklee Today
> Total Wellnes
> Business Manual
> Price List
> Shaklee Opportunity Kit

Kelebihan bila dah sign up jadi ahli, anda layak untuk terima semua benefit yang ada. Secara ringkasnya, anda akan join group saya iaitu Team Siha Ceria Bergaya (SCB) dan segala pertanyaan dan konsultasi adalah bersama dengan saya.

Saya akan guide dan beri tunjuk ajar kepada anda. Senang cerita, become your mentor la =)


2. Beli produk Shaklee minimum RM27.50

Boleh terus tengok senarai produk kat sebelah kanan. Nak dapatkan vitalea free, memang kene beli at least 1 produk shaklee. Kalau nak beli Set Mengandung ke Set Kurus dan lain - lain pun boleh dapat vitalea free tau.

Minimum produk yang saya maksudkan adalah Herbal Blend.




Murah je Herbal Blend ni. Harganya cuma RM27.50 sahaja. Mampu dimiliki. InsyaAllah =)


3. Pengeposan dibuat oleh Shaklee.

Shaklee akan pos Memberkit, produk yang anda dah bayar dan juga Vitalea percuma. Paling cepat boleh dapat dalam masa sehari, paling lambat 5 hari laa. Tapi so far hari ini order, esok lusa terus sampai depan rumah.

Sekiranya anda hanya sign up ahli je tanpa beli apa - apa produk Shaklee, jawapnya TIDAK LAYAK laa untuk dapat Free Vitalea

Jadi jomlah berebut peluang keemasan ni. Saya rasa nak jadi ahli balik bila tengok dapat Free Vitalea tu. Diri dah tak layak dah nak dapat. Hahaha.

Nak tahu lagi pasal Vitalea, boleh rujuk sini --> Vitalea Iron Formula

Ok. Kalau berminat, boleh contact saya tau. Saya sedia memberikan konsultasi terbaik buat anda =)




You Might Also Like

0 comments

Flag Counter