Masalah Jerawat di Belakang Badan

Siapa kat sini ada masalah jerawat belakang badan?

Angkat tangan! Haa meh saya nak share sikit info pasal ni. Mana tahu dapat kurangkan masalah korang kan.



Mari kita tengok dulu macam mana jerawat ni boleh buat rumah kat belakang badan.


  1. Masalah berpeluh yang sangat menggalakkan
  2. Terus tidur sewaktu badan masih berpeluh
  3. Masalah resdung
  4. Pemakanan yang tidak sihat dan seimbang

Nak elakkan terjadi lagi? Boleh ikut petua ni.

  1. Mandi secara kerap
  2. Mandi sebelum tidur
  3. Menukar baju dengan kerap
  4. Kurangkan stress
  5. Amalkan menukar tuala, sarung bantal dan cadar sekerap mungkin
  6. Amalkan pemakanan yang sihat
  7. Dapatkan nasihat daripada pakar kulit atau dermatologist

Saya boleh sarankan untuk anda tingkatkan sistem imunisasi badan melalui pemakanan Vitamin C. Badan kita tak dapat hasilkan Vitamin C jadi kita perlu ambilnya setiap hari. Lagipun, Vitamin C sangatlah bagus untuk kulit terutama dalam mengecutkan jerawat.

Mudah je, Makan Vitamin C Shaklee je.




Bila anda konsisten amalkan makan Vitamin C ini, insyaAllah akan berlaku beberapa perubahan pada diri. Saya bagitahu berdasarkan pengalaman saya la ye.


Kulit makin cantik, halus dan mulus
Jerawat cepat mengecut
Jarang nak demam
Kulit mati cepat pudar sebab Vitamin C hasilkan kolagen
Lebam cepat surut
Tiada masalah skurvi
Tiada lagi masalah bersin dan selesema setiap pagi
Kulit tidak kusam
Kulit keseluruhan semakin cerah 
Sangat sesuai dimakan sepanjang Elnino
Boleh dijadikan sebagai masker


Tak rugi ambil Vitamin C ni. Ada 180 biji boleh tahan sampai 6 bulan. Setengah tahun tu. Tak perlu dah nak risau pakai losyen untuk kulit kering sebab kan dah makan Vitamin C. Banyak benda kita boleh jimat.

Pilihlah Vitamin C organik. Semestinya Vitamin C Shaklee laaa~



Do pm me ya

Saadah | 0137976876

Ig: Cikbahagia


Share on Google Plus

About Cik Saadah

Penulis merupakan graduan sarjana dan pengedar shaklee yang sah. Penulis mempunyai empayar yang diberi nama sebagai SCB Empire yang mana mengambil nama daripada blognya iaitu Sihat Ceria Bergaya. Kini, penulis mempunyai 30 orang ejen Shaklee di seluruh Malaysia. Boleh dapatkan khidmat konsultasi secara percuma.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Most Popular

Text Widget

Segala penulisan tentang produk / testimoni yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos apa jua penyakit. Kesan adalah berbeza bagi setiap individu. Pembaca digalakkan mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.