Special Untuk Keahlian Baru Oktober 2016

October 26, 2016

Assalamualaikum dan Selamat Pagi.

Rasa lama sangat dah tak update blog. Rasa berdosa tak menyebarkan kebaikan. Hehehe. Bukan apa. Nak ramai orang tahu dan rasa macam mana saya rasa kebaikan yang saya dapat ni. Sharing is caring la omputeh cakap.

Ok sebab ni pun dah hujung bulan, sajalah nak bagitahu promosi bulan ni. Ok betulkan kedudukan anda sebab saya nak bagitahu satu persatu. Hihihi.

1. Bulan ni kita ada FREE Lecithin dan FREE Alfalfa.

 Lecithin ni ada 180 biji.


Syarat - syarat untuk dapat FREE Lecithin
1. Buat belian sehingga 100uv (Lebih kurang RM300+)
2. Jadi member dengan keahlian RM79.50 (termasuk postage)

Istimewanya anda akan dapat
1. Kelayakan untuk beli tumbler cantik special edition dengan harga yang lebih murah
2. Dapat FREE Lecithin
3. Boleh pilih untuk makan sendiri atau peluang untuk jana pendapatan
4. Berada dalam team SCB Empire


Macam mana pula nak dapatkan Alfalfa Complex secara percuma?


Alfalfa Complex ni ada 700 biji tau

Syarat untuk dapatkan FREE Alfalfa
1. Belian dengan 200uv (RM600+)

Istimewanya anda akan dapat
1. Percuma keahlian yang bernilai RM79.50
2. Cash bonus sebanyak RM31
3. Layak untuk beli Tumbler special edition dengan harga yang lebih murah
4. Dapat FREE Alfalfa Complex
5. Boleh pilih untuk makan sendiri atau peluang untuk jana pendapatan
6. Berada dalam team SCB Empire




Untung tau. Masa zaman saya dulu takde pun offer best macam ni. Ambillah peluang ni.

Mesti tertanya - tanya apalah best sangat jadi ahli shaklee ni.

1. Best uolls. Makan sendiri pun best sebabnya dapat harga yang lebih murah. Banyak beza tau. 20 - 25% juga bezanya. Jimat lagi kalau beli banyak.

2. Promo produk dia best - best. Ada yang dapat diskaun 5%. Ada yang beli 6 percuma 1. Ada yang beli 3 dapat 1 percuma. Offer ni memang special terutama bila product yang ko nak tu product favourite. Mahu tak rembat banyak - banyak.

3. Ada banyak talk dan health consultation free organised by Shaklee. Lagipun shaklee create awareness untuk kita. Contohnya ada health & wellness talk, Shaklee Monthly Sharing (SMS), ada kelas - kelas exclusive untuk prenatal dari doktor pakar dan lain - lain. Health consultation tu setiap minggu ada. So untuk mereka yang selalu takut nak jumpe Doktor dan nak check free, boleh consult dengan nutritionist. Best ke idok?

4. Shaklee ada bagi incentive trip tau member dia. Ada peluang untuk ke umrah atau ke negara yang shaklee pilih. Tahun lepas shaklee bawa ke Orlando. Untuk national trip, shaklee bawa ke Langkawi. Yang bestnya lagi semua ni shaklee taja. Makan, penginapan, beg dan segala - galanya sponsored by Shaklee. 

5. Nak bagitahu yang shaklee juga ada bagi cash bonus untuk mereka yang layak. Ini bukan untuk runcit tau. Untung runcit tu lepas kita buat sale. Bonus ni akan masuk akaun bank kita around 14 ke 15 hari bulan. Masa ni orang semua tengah kering ikat perut, kita syok - syok shaklee bayar bonus. Bonus ni kenelah capai 150uv ke atas (nak tahu detail tanya saya). Dengan bonus ni jugalah boleh bayar hutang, sewa rumah, loan dan lain - lain. 

6. Shaklee juga provide car bonus tau. Bukan kita dapat kereta sebiji. Tapi kita diberi dalam bentuk cash certain amount based on performance kita. Ada la yang dapat RM1000 setiap bulan. Ini car bonus tak sama dengan cash bonus. So kalau nak beli kereta, bolehla fight untuk dapatkan car bonus ni supaya shaklee bayar loan kereta anda bulan - bulan. Kalau tak nak beli kereta pun takpe, anda boleh simpan duit car bonus tu untuk kegunaan perkara lain macam nak beli rumah dan lain - lain.

Sebenarnya banyak lagi keistimewaan lain. Ni saya share kan apa yang saya rasa. Betapa bestnya bersama shaklee.

Jomlah jadi sebahagian dari kami. Shaklee bukan head - hunter ye. Tiada istilah goyang kaki. Siapa usaha, dia dapat =)



Saadah Rozali
Your Trusted Agent
013 - 7976876

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter