PROMOSI OKTOBER 2014

October 05, 2014

Salamun'alaik dan Salam Sejahtera.
Nak bagitau kat kawan-kawan yang bulan ni kebabom sangat sebab DOUBLE PROMO tau. Energizing Soy Protein (ESP) Beli 6 Percuma 1. Mealshake Beli 3 Percuma 1. Beli 6 Percuma 2. ESP n Mealshake adalah antara menu wajib sarapan saya. Kenapa saya cakap camtu? Sebab minum ni boleh tahan sampai tengahari. Tak perlu nak ambil nasi lemak, mee, bihun dan sebagainya. Lagipun saya pelajar. Saya sangat pentingkan sarapan. Perut kenyang, fokus pun tak lari. Kalau makan kenyang, sure mengantuk. Perut pun meragam. Alhamdulillah. Bila pilih makanan yang sihat, gastrik pun dah malu nak singgah. Saya dulu gastrik tegar. Siap pengsan lagi. Tak sanggup saya nak ulang kisah gastrik tu. Sakit woo~ Jom pilih makanan sihat. Tak rugi. Skin pun improve. Gebu tau. Hehe

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter