COD Parit Buntar dan Nibong Tebal

February 18, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Ahaks..bersiaran langsung dari Baiti Jannati di Parit Buntar. Untuk makluman semua, saya bekukan seminggu untuk COD barang area Bangi, UKM, Kajang dan Putrajaya untuk memberi peluang pada diri saya untuk cuti - cuti Malaysia di rumah.

Alhamdulillah. Salah satu nikmat terbesar apabila dapat berjumpa kedua orang tua saya, Ummi dan Abi, melihat mereka dengan mata saya sendiri. Tak lupa adik beradik saya yang ramai ni. Tapi sebenarnya belum la full house lagi sebab adik saya, Husna masih di Jordon. Hopefully bulan 5 ni dia balikla. 2 tahun kot tak jumpe.

Haaa.sebenarnya saya nak bagitau ni. Saya masih COD barang di area tertentu Sekarang saya buka COD area Parit Buntar dan Nibong Tebal sahaja sehingga 21 Februari 2015. InsyaAllah siapa - siapa yang berkeinginan nak dapatkan vitamin boleh roger saya tau. Saya baru je borong Basic H 10 botol. Tak sangka banyak permintaan. Dah 7 botol dirembat orang. Lai lai lai sape nak lagi cepat book dengan saya.

Untuk pengeposan, jangan risau sebab pengeposan masih dibuat ke seluruh Malaysia. Just klik klik je. Barang akan terus dipos. Mudah je bisnes Shaklee ni.

Ok jangan lupa tau orang Parit Buntar dan Nibong Tebal, saya available untuk COD sehingga 21 Februari 2015.

Jangan lupa contact saya.

Ingat ni.


Saadah

0137976876

0137976876

0137976876

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter