Set Migrain

March 08, 2016

Anda kerap kali terkena migrain?

Selalu MC disebabkan migrain?

Selalu amalkan painkiller?

STOP. Saya ada caranya. 


Saya juga pernah mengalami migrain yang teruk. Rasa nak hantuk kepala ke dinding. Tak boleh dengar bunyi yang bising semasa migrain datang. Sehinggakan saya pernah menghempas pintu bilik bila saya tak tahan sangat bunyi bising dari luar bilik. Terukkan?

Alhamdulillah. Setelah saya mencuba pelbagai ikhtiar, akhirnya saya berjumpa dengan Set Migrain Shaklee. Seriously, unbelievable!



Saya amalkan makan Ostematrix setiap malam 4 biji sebelum tidur dan 1 biji B Complex. Alhamdulillah sehingga sekarang saya masih amalkan walaupun tak kene migrain dah sebab nak dapat bonus kesihatan yang baik.

Apa yang saya dapat setelah amalkan set ini? Ini saya ceritakan berdasarkan pengalaman saya.

  1. Tidur saya berkualiti.Tiada lagi penyakit insomnia.
  2. Saya lebih ceria setiap hari. Set ini mampu mengawal mood swing especially bila berhadapan dengan stress.
  3. Senggugut pun tak sudi nak bertandang. Saya gembira saat waktu haid datang tanpa perlu ambil ponstan (painkiller)
  4. Perjalanan smooth di pagi hari. Tiada sembelit.
  5. Badan rasa lebih ringan d pagi hari.
  6. Rasa selalu dan bersemangat nak bersenam kerana tiada lagi rasa sakit - sakit badan selepas jogging dan workout.
  7. Tiada lagi rasa kebas kaki dan cramp.
  8. Gigi saya lebih kuat untuk makan benda yang keras. Tiada lagi menangis setiap malam kerana sakit gigi.
  9. Tiada lagi sakit belakang akibat kesan - kesan jatuh bilik air dan accident. Kaki lebih kuat untuk berlari dan solat. Dulu saya ada masalah untuk solat, jogging dan berdiri lama akibat kesan kerapkali jatuh dan accident. Alhamdulillah. Tak perlu solat pakai kerusi.
  10. Dah lama tak kene migrain. Rasa macam setahun sekali je kot.
Inilah kesannya setelah 2 tahun amalkan Shaklee. Ini kesan saya amalkan tau. Jadi, saya nak share pada kawan - kawan dan pembaca yang ada masalah ini dan saya harap sangat dapat membantu.

Disini saya sertakan TESTIMONI untuk lebih rasa keyakinan untuk menggunakan set ini.


Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Nak tahu tentang harga set ini?

Hanya RM121.65 sahaja. Biar saya berikan konsultasi terbaik kepada anda.









You Might Also Like

0 comments

Flag Counter