Ostematrix Bantu Saya Solat Semula

November 28, 2014

INI KISAH SAYA

25 Disember 2013, saya jatuh di tempat kerja saya akibat tergelincir. Saya tidak terus berjumpa dengan doktor. Pergi mengurut hampir seminggu. Kesannya 1 badan sakit.

Saya tetap pergi kerja. Naik tangga 3 tingkat. Bawa pulak kereta manual. 20 minit perjalanan dari rumah ke tempat kerja.

Saya ingat lagi, raya cina bulan Februari 2014, saya travel dengan kereta pulang ke Parit Buntar kerana membawa sebahagian daripada barang saya untuk dipindahkan. Saya masih terhenjut-henjut untuk berjalan. Tak mampu saya untuk berdiri lama kerana apabila memijak, saya rasakan kaki sedang memijak duri. Kerusi merah saya bawa setiap kali travel. Malu memang malu. Saya solat di tempat awam dengan kerusi merah itu.

Sedihnya saya rasa. Saya tak mampu solat seperti orang normal. Saya tak boleh duduk di lantai. Apatah lagi untuk tahiyat.

Lamanya saya tahan kesakitan saya. Sakit memerlukan duit untuk berubat. Berulang kali saya habiskan duit untuk mengurut. Kaki semakin sakit. Kemudian semakin menjadi-jadi sakit belakang saya. Saya tak mampu drive lama macam dulu. Sedih kan? Rasa diri terlalu uzur.

Sehinggalah 1 saat, saya mula mencuba Ostematrix sebagai ikhtiar saya mulai April 2014. Saya percaya ada jalannya untuk sembuh. Janji kita berusaha dan tidak tinggalkan doa.

Alhamdulillah saya fully recover sekarang. Kaki dah tak sakit. Boleh lari. Boleh drive lama. Boleh berdiri lama. Bonus sakit gigi dah tiada. Baru saya sedar pengambilan Kalsium+Magnesium sangat penting pada wanita.

Saya dulu tiap-tiap hari minum susu tapi tak mampu nak tampung keperluan kalsium dalam badan.
Jadi, pada yang ada masalah macam saya, rasa rendah diri akibat keuzuran diri, berilah peluang pada diri untuk berubah.

Kesihatan adalah 1 nikmat yang tidak ternilai.


Saadah
0137976876


You Might Also Like

0 comments

Flag Counter