Promo Januari

January 18, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Ahaa.. ada yang tak sabar nak tau Promo Januari?

Yuhuu.. bulan ni Triple Promotion tau. Gempak tak? Tu yang syok tu. 

Selalu Double Promotion je. Kali ni Shaklee baik nak buat sampai 3 promosi.

Haa..apela tu kan?

Jeng jeng jeng..

Tentunya produk yang saya suka..memang memahami la =)




Tadaaa…
Best kan untuk semua pengguna..


Alfalfa ada 2 saiz.. promo untuk kedua – dua saiz
Saiz S : 330 biji
Saiz L : 700 biji
Beli 6 percuma 1
Bukan setakat tu je..ada twin pack (pek berkembar) untuk kedua – dua saiz ni...dapat 5% diskaun lagi.

Hui..jimat banyak kot..bukan mahal pun..nak kongsi dengan kawan – kawan atau keluarga sangatlah dialu-alukan.


Vivix
Boleh tahan 2 bulan insyaAllah
Beli 6 percuma 1
Dapat keahlian percuma
Dapat bonus Shaklee bagi

Ada juga disediakan twinpack dan dapatkan 5% diskaun


Satu lagi promo..


Vitalea For Kids
Beli 3 percuma 1


Apa tunggu lagi. Grab sekarang. Tunggu lama – lama nanti dah habis promosi, dah tak dapat dah harga promosi.


Saadah
0137976876
Your Trusted SID







-

You Might Also Like

0 comments