Baju 5 Pasang Boleh, Takkan Vivix Tak Boleh

July 25, 2014


Salamun 'alaik dan Salam Sejahtera.

Rasa tenang je hari ni. Redup - redup di luar pagi Jumaat ini. Alhamdulillah dipanjangkan usia dan dipinjamkan nyawa untuk hidup lagi hari ini. Terus nak update blog kan. Hehe

Ok. Nak raya ni. 2 hari je lagi. Apa perasaan masing - masing?

Persiapan raya macam mana? Baju? Beg tangan? Kasut? Langsir? Sofa? Mesti nak yang baru kan. Serba serbi baru untuk diri sendiri, untuk anak - anak, untuk famili.




Tahun ni raya tema hijau jadi langsir kene mau kaler hijau, karpet hijau, dinding cat baru, dengan kerusi - kerusi sekali hijau. Setahun sekali je kan. Kelas kau~ Bila lagi rumah nak cantik. Takpe. Baru berapa ribu je. Belum RM 10, 000 lagi. Lagipun, kad kredit kan ado~ Sentiasa menyelamatkan di waktu sesak.

Hehe. Penah jadi macam ni? Sekarang ni pun masih buat macam tu untuk persiapan raya?

Meh fikirkan sekali lagi..


Anda sanggup spent almost RM 10, 000 kan per year. Untuk famili juga. Tapi pernah tak anda terfikir untuk memberikan yang lebih baik, lebih bahagia dan tenang buat ahli keluarga anda?


Nak balik kampung. Nak ziarah mak ayah. Tahu mak ayah sakit. Tapi tak mampu rasa nak tanggung kos perubatan untuk mak ayah. T_T Nanges saya kalau anda macam ni.


[GAMBAR HIASAN] Hiperbola baju raya sampai 6 pasang


Anda sanggup beli baju raya 4 - 5 helai. Katakanlah 1 baju RM100. Dah spent dekat RM500. Tapi mak ayah ada kencing manis. Duduk pulak jauh dari anak - anak. Mungkin akan ada yang kata, biasalah penyakit orang tua - tua. Dah tua macam - macam penyakitlah nak singgah.




Anda berkira nak belikan sesuatu untuk mak ayah. Sedangkan dulu masa kecik - kecik, mak ayah sanggup cari RM500 untuk daftarkan ke universiti. Mak kata, " Takpelah bagi lepas dulu yuran kemasukan. Nanti mak dengan ayah cari lagi duitnya ye. Tak perlu risau. Paling penting anak mak ni dah masuk universiti'.

Sanggup kita kan. 

Apa kata duduk berbincang adik - beradik apa solusi yang perlu dibuat supaya mak ayah tak melarat sakit. Mak ayah kita tu pinjaman je tau. Takut kita tak sempat nak berikan yang terbaik untuk mak ayah.

Dalam Shaklee, ada 1 produk dinamakan sebagai Vivix atau boleh dikenali juga dengan nama Tonik Ajaib. InsyaAllah dengan 1 botol Vivix dapat membantu pesakit kanser, kencing manis, gout, glaukoma, arthritis dan sebagainya untuk pulih.


Ia halal dan dari sumber tumbuhan semulajadi

Berkira lagi?

Meh saya terangkan kandungan dia pulak.




Dalam Vivix mengandungi 4 bahan aktif ini yang mana takkan jumpa kat Malaysia ni. Nak tau kenapa? Sebab tumbuhan ni tak hidup di Kawasan Tropika. Cuba tengok tu Lobak Ungu. Mana ada kan kat Malaysia. Setakat Lobak Merah dan Lobak Putih je wujud kat Malaysia.Tengok pulak Muscadine Grape. Tau tak anggur dia ni besar - besar. Besar bola golf. Subhanallah. Ciptaan Allah tiada tandingan. Tiada yang mustahil untuk Dia lakukan.

Muscadine Grape ni juga satu - satunya anggur yang mengandungi Ellagic Acid. Ia adalah bahan yang memberikan manfaat perlindungan dan pencegahan dari kanser. Selain itu, ia tinggi dengan anti-oksida, rendah kalori dan kaya dengan serat.

Nak cakap banyak dah malas. Meh tengok gambar pulak.






Pastu saya nak tunjuk testimoni kawan saya. Dia penghidap kanser dan kerapkali berulang -alik ke hospital buat kimoterapi.




Asyik testimoni orang je kan. Ni diri sendiri. 
November tu, muka kusam muram sebab kesan rawatan kimoterapi. Kesan kimoterapi, sel-sel akan mati atau musnah. Tu yang muka kusam bermuram durja. Lepas tu, tak reti lak nak sapu bedak tebal 10 inci kan. 
Lepas rawatan, konsisten ESP. Disember mula pakai Pencuci Muka Nutriwhite dan Vitamin C. April makan Vivix sebab masih belum sembuh sepenuhnya. 
Muka tu taklah mulus dan gebus. Cuma nampak sihat je. Tak pa, sekarang ni fokus kita nak sihat. Kulit menjadi cantik itu bonus. 

Ok, sekarang ni cuma nak kongsi dengan uols yang ada masalah kulit tu. Kalau i yang sel musnah teruk sebab kimo boleh pulih. Uols yang sihat apatah lagi. Cuma harus bersabar k. Tengok jarak masa I tu. Hampir 6 bulan ye nak dapat kulit sihat semula. Sihat ye. Bukan putih. Putih tak semestinya sihat. 
Ok. Bai. Cek malu. Tapi, cek nak kongsi dengan uols semua. Kecantikan tu bermula dari kesihatan dalaman. 💕


Apa lagi nak dikata...semua dengan izin Allah tapi kene ada usaha ye. Meratap tak guna.

Bulan ini promosi Vivix Shaklee. Tinggal 5 hari je lagi! Bulan depan dah tak dapek dah harga promosi. Pengedar - pengedar Shaklee pun pakat berebut beli nak bagi dekat mak ayah. Tak rugi. 

Penjimatan berganda!




Dapatkan harga promosi dengan saya. Retail price adalah RM475.00 tapi dengan saya dapat RM3**.00. Cepat sebelum terlambat. Tiada promosi Vivix lagi untuk tahun ini. Hanya Julai 2014!


Order dengan saya tau. 





You Might Also Like

0 comments

Flag Counter