Alah Membeli Menang Memakai

July 09, 2014


Salam 'alaik dan Selamat Sejahtera =)


Tahukah anda, sebenarnya produk Shaklee ni sebenarnya mampu milik dan harga pun berpatutan? Kenapa saya cakap camtu?

Sebab..

Dulu pun saya dengar pasal Shaklee ni dari kawan - kawan. Saya cari produk Shaklee dan kebaikannya. Tengok harga. Tengok halal ke tak. Tengok tahan sampai bila.. sehinggalah saya putuskan yang saya nak guna supplement ni.








Tahu tak kenapa saya nak sangat guna?
  • saya baru lepas eksiden dan solat saya menggunakan kerusi selama 4 bulan berturut-turut
  • gigi saya cepat rapuh walaupun hari-hari minum susu
  • berat badan naik sejak bekerja
  • gastrik sampai pitam
  • waktu bekerja yang terlalu pack dan membuatkan saya sangat letih
  • cepat sakit belakang dan tak mampu berdiri lama
  • penyakit batu karang


Eh baru sedar banyak juga ye sakit Allah bagi. Betul la apa yang sering kita dengar,

Rasulullah SAW bersabda “ Ada dua jenis nikmat yang banyak melekakan ramai manusia iaitu nikmat sihat dan nikmat masa lapang ” (Hadis riwayat Bukhari)


Jadi tak salah untuk kita ikhtiar. Sebab tu saya memilih produk Shaklee sebagai alternatif buat diri dan keluarga. 


Badan sihat, otak cergas, ibadah pun mantap.





You Might Also Like

0 comments

Flag Counter