Performance Drink Shaklee

July 24, 2014

Salamun 'alaik dan Salam Sejahtera.

Kita dah berada di penghujung Ramadhan. Harapnya kita semua masih bertenaga la ye. Cuaca sekarang ni panas kot. Tak tahan rasa. Bibir pun cepat pecah - pecah. Kadang berdarah bibir ni.

Bila panas sangat, kita cepar dehidrasi. Nak minum air je kan. Tapi puasa la yang oi. Kang kena tangkap van jenazah kalau tak puasa. Hehe.




Pastu kan bila dah panas sangat, malas benor nak pergi kerja. Nak mengadap kipas je rasa. Tengok..kualiti kerja pun dah terjejas.


Tapi sampai bila nak jadi macam ni kan.Nak pulak bila panas ni mula la nak sakit tekak, nak jadi suara rock bagai, badan lemah. Oh saya tak suka nak biarkan kehidupan saya berlalu begitu sahaja. Rugi tau!

Nak tau tak ada 1 produk Shaklee yang boleh memberi tenaga kat kita untuk teruskan berpuasa. Bukan itu je. Ada macam - macam manfaat dan khasiat. Sepanjang Ramadhan ni saya dah restock 2x dah untuk saya dan famili. Sedap wooo~ Minum sejuk - sejuk masa berbuka. Hilang terus rasa haus dan boleh perform teraweh dengan baik tanpa rasa mengantuk.




Kami satu famili kene demam. Pastu berjangkit - jangkit. Alhamdulillah saya tak kena. Kesian tau kalau tengok famili sakit tapi kita tak mampu nak bantu. Saya buat 2 jug untuk berbuka. Pergh..memang boost energy.

Antara kebaikannya :-

  • Bebas gas dan tidak berkarbonat
  • Less sugar
  • Menyebabkan anda kurang haus
  • Bersifat isotonik 

Sekarang Performance Drink ni dah jadi minuman wajib bagi kami. Boleh add macam - macam tau. Kalau nak makan dengan ESP pun boleh (maybe ada yang tak suka soya). Nak minum begitu sahaja atau campur sunquick macam saya. Saya tambah sunquick sebab nak tambah lagi masam. Baru masam - masam manis. Yummy!

Ok. Sekarang mesti nak tau kan siapa yang perlukan PD (nama manja bagi Performance Drink)


Siapa yang perlukan?
  • Atlet sukan
  • Ibu yang menyusukan anak 
  • Orang yang demam
  • Mereka yang berpuasa
  • Sakit kepala atau migrain
  • Pesakit gout (less sugar)
  • Orang yang sentiasa aktif
  • Cirit - birit
  • Kurang selera makan
  • Keletihan

Dekat luar sana banyak sangat air isotonik. Tapi ingat! Kandungan gulanya tinggi. Dulu masa saya penat dan nak tahan mata dari mengantuk sewaktu drive, saya ambil 100 Plus, Gatorade dan Revive. Sanggup saya ambil banyak kali. Hehe. Tinggi tau gula dia. Jangan tertipu ye dengan kebaikan mereka. 

Moh kita bertukar sekarang kepada Performance Drink!

Nah tengok testimoni ni




Pasni order dengan saya tau. Tak susah. SMS/Whatsapp saya laju - laju.




Nak harga lebih murah boleh SMS/Whatsapp saya tau tau tau!



You Might Also Like

0 comments

Flag Counter