Kenali Saya

July 08, 2014

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya.

Blog ini dibina pada 8 Julai 2014. Dengan info yang saya ada dan saya pelajari, diharapkan dapat membantu menambah nilai kehidupan orang lain. 

Terima kasih juga kerana ingin mengenali diri saya.

KENALI SAYA




Nama diberi dulu, kini dan selamanya Nur Saadah Binti Rozali. Berasal dari Semporna, Sabah. Anak sulung daripada 9 orang adik - beradik. Sudah berkahwin dengan jejaka pilihan hati saya yang juga merupakan Shaklee Lover. Saya  juga dikenali dengan panggilan Kak Adah.



Saya mula mengenali Shaklee melalui upline saya iaitu Kak Mardhiah Ismail. Apa yang menariknya, produknya sangat meyakinkan saya. Ia daripada sumber semulajadi,  berkesan dan selamat. 

Sebagai seorang pelanggan, saya sangat berpuas hati. Kesihatan saya semakin hari bertambah baik. Saya juga menyarankan ahli keluarga saya untuk mencubanya. Alhamdulillah setakat ini menjadi ikhtiar terbaik buat keluarga saya.

Saya menjadi pengguna Shaklee selama 2 bulan. Kemudian, selepas saya lihat hasil yang memberangsangkan, pada April 2014, saya mendaftar diri sebagai Shaklee Independent Distributor (SID). Pada Jun 2014, saya serius untuk menjadikan Shaklee sebagai pendapatan sampingan saya. 

Dengan misi menyebarkan kebaikan kepada orang lain, saya menyeru kepada semua untuk menjaga kesihatan kerana ini adalah suatu nikmat yang tidak terhingga dari Allah.

Konsultasi dengan saya adalah percuma. Sebarang persoalan berkenaan produk, keahlian dan sebagainya, boleh terus menghubungi saya.

Saya juga menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD) di kawasan UKM, Bangi dan Putrajaya.

Salam sayang,



Saadah Rozali
Founder of Sihat Ceria Bergaya
sihat.ceria.beragaya@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter