Bekerja dari Rumah

December 07, 2014

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Best ek masing-masing cuti ahad yang bahagia ni. Ada yang duduk rumah. Ada yang keluar jalan-jalan. Ada yang spend time dengan keluarga.

Eh. Tak lupa juga buat yang bekerja hari ini. Yang berada di Kedah, Johor dan Kelantan, selamat bekerja diucapkan.

Saya bekerja di rumah je. Syok tau bekerja dari rumah ni. Boleh tengok tv, lipat baju, sidai kain, layan customer, masuk order.

Kalau para ibu lagi best. Sambil jaga anak sambil order masuk. Orang panggil Work At Home Mom (WAHM). Tak perlu hantar pengasuh. Ibu boleh tengok anak dengan mata sendiri.

Syabas buat para WAHM. Anda memang hebat. Percaya tak kalau saya cakap WAHM mampu jana pendapatan dari rumah 3-4 angka. Malah 5 angka.

Ingat lekeh ke jadi WAHM ni. Satu keseronokan luar biasa bila anak disisi, urusan rumah tersusun, kehendak suami dipenuhi dan duit beranak-anak. Eh. Maksud saya bulan-bulan bonus masyuk beb!
Walaupun saya bukan WAHM, saya juga bukan pekerja swasta atau kerajaan. 

Saya hanya student yang dapat menjana bonus 3 angka. Sibuk dengan master, tapi rezeki alhamdulillah senang je masuk.

Nak 3, 4, 5 atau lebih angka bonus, anda yang pilih.



Saadah
0137976876
Pelajar dan Pengedar Shaklee



You Might Also Like

0 comments

Flag Counter