Kebaikan Ostematrix Shaklee

December 16, 2014

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Nak cerita sikit pasal Ostematrix.


Kisah cinta saya dengan Ostematrix bermula sejak April. Sampai sekarang saya masih amalkan Ostematrik.


Kenapa bagus? Saya berikan anda testimoni saya sendiri.


1. Dulu saya tergelincir pada Disember 2014. Kaki saya tak dapat berfungsi dengan baik. Nak pijak tanah pun rasa menyucuk sangat. Solat saya dengan kerusi. Tak boleh nak solat duduk. Kemampuan saya terbatas. Nak bawa kereta yang manual pun saya tak tahan. Sakitnya sampai ke pinggang dan belakang. Tua sangat saya rasa.


Alhamdulillah April 2014 saya mula ambil Ostematrix. Saya nampak kaki saya dah tak rasa sakit bila berpijak. Saya dah kembali solat macam biasa. Tambah lagi best bila saya mampu drive jauh dan mampu berjalan dan juga berdiri lebih lama tanpa rasa sakit.


2. Saya ada masalah PMS. Sinonimnya senggugut. Selalu saya taruk minyak angin atau tuam dengan air panas. Lenguh pinggang tak payah cakap la. Saya berjalan pun macam orang bersalin. Terukkan?


Saya ambil 4 biji Ostematrix sebelum tidur ketika sedang haid. Alhamdulillah esok segar bugar. Tak rasa sakit apa-apa pun. Siap boleh cergas ke mana-mana lagi. Kelas pun dah tak perlu MC lagi.


3. Saya selalu sakit gigi. Susu dah macam-macam minum. Siap 2-3 karton sebulan. Tapi gigi tetap sakit. Penah saya telan painkiller seminggu hampir 6 biji semata-mata nak hilangkan rasa sakit ni. Akibatnya kepala saya semakin sakit dengan penangan painkiller.


Tak mampu saya bergantung selama-lamanya dengan painkiller. Saya tahu akibatnya kepada buah pinggang. Jadi, bila saya dah amalkan Ostematrik, alhamdulillah, gigi saya semakin kuat dan tiada lagi goyang-goyang. Paling penting dah tak sakit lagi.


Cukupla tu 3 testimoni dari saya. Yang penting, saya puas hati dengan keberkesanannya!


Sape lagi perlukan Ostematrix ini?
- Orang yang mengalami insomnia
- Orang yang ada masalah sembelit
- Kerap kebas kaki dan tarik mengkarung
- Pernah accident dan jatuh
- Orang yang susah nak minum susu
- Ibu mengandung (untuk pembentukan tulang bayi)


Best tau. Cubalah!


Dapatkan free consultation dengan saya =)


Saadah
0137976876
Saya Student, Saya Pengedar Shaklee


You Might Also Like

0 comments

Flag Counter