Set Kulit Cantik Bajet

December 12, 2014

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Cerianya saya malam-malam ni.

Nak tau tak ada Set Cantik bajet punya. InsyaAllah kalau istiqamah guna, kesan pun nampakla.

Set Cantik bajet ada Sustained Released Vita-C dan yang paling penting ada Nutriwhite Cleanser.

Perempuan dengan kecantikan ni takkan berpisah sampai bila-bila. Memang lumrah perempuan suka cantik.

Saya mula-mula dulu start ambil Vit C sebab kerap demam. Lama-lama makan secara automatiknya teruja tengok kulit sendiri. Lembut dan semakin cerah. Bukan muka je tau. 1 badan jadi lebih cantik.
Rugi sapa taknak cuba :p

Nutriwhite cleanser plak ni pencuci muka. Saya start guna sebab saya teruja tengok Nutriwhite boleh tahan setahun. Dahla takde bahan kimia.

Pergh bila dah lama-lama pakai, syok kot. Licin je. Takde jadi kulit sensitif. Suka suka suka.

Pakai tak habis-habis sampai heran bila nak habis ni. Hahaha. Selalu guna pencuci biasa cepat habis.

Pastu kalau tak pakai cream kat muka, sure mengelupas kulit. Konon-konon muka bajet boleh iklan la dan natural beauty. Perasan sangat~

Tapi sekarang seronok. Dah 3 bulan pakai. Saya pergi kelas dah tak pakai apa dah. Memang betul-betul natural beauty. Tak perlu tempek krim bagai. Serius puas hati =)

Saadah
0137976876

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter