Rumah Kedua Saya

December 16, 2014

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Kehidupan saya sebagai seorang pelajar penuh dengan assignment. Disamping itu, saya serius menjadi pengedar Shaklee.


Bila assignment melimpah ruah, saya akan cari semangat saya di rumah kedua. Nak tau tak apa rumah kedua saya?


Perpustakaan Tun Sri Lanang aka PTSL. Student UKM memang panggil PTSL je. Apa yang best kat sini adalah perpustakaannya sangat hidup walaupun weekend.


Student memang suka duduk sini. Macam-macam gaya saya tengok. Rasa nak belajar dan buat assignment membuak-buak kalau duduk sini. Cewah~


Kalau duduk rumah jawapnya mengadap katil atau tv jela. Memang tak dapatla aura nak belajar tu.


Hehe. Ok semua. Selamat belajar ye. Hargai perpustakaan anda.


Saya Sayang PTSL.

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter