Nutriwhite Cleanser

March 10, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Excited sangat saya ni. Mentang - mentanglah baru dapat internet kan. Sebelum ni internet macam siput. Slow amat. Nak update blog pun tak lepas. Ni dapat wifi free lagilah semangat!

Lagi - lagi excited bila saya dapat feedback baik punya dari customer saya. Best kot. Orang dah percaya pada kita. Bila dia bagi feedback yang baik, rasa semangat nak share kat uolls tau.

Customer saya ni junior saya di USIM. Kini masih juga seorang junior tapi di UKM plak. Ikut jejak langkah senior la katakan. Hehehe. Kembang semangkuk senior ni :p

Junior saya selalu je follow my post kat wechat dan instagram. Sampailah saya ada iklankan tentang cleanser best ni. Memang best pun. Tak try mana nak tahu.

Tadaaaa~



Ni la yang dia terpengaruh sangat tu. Best tau Nutriwhite Cleanser ni. Sehari dia dah try pakai. Esok tu saya jumpa dia. Sekali dia cakap camni,

Kak Saadah, macam tak percaya je. Whitehead kat hidung saya tanggal tau!

Huaaa rasa nak jerit je. Alhamdulillah. Tu saya cakap, tak cuba cane nak tau hasilnya. Dah cuba mesti jatuh cintan macam saya. Saya memang dah tak cari cleanser lain dah

Dahla tahan lama tau. 9 bulan ke setahun tahannya 1 tiub cleanser nutriwhite. Dahla takde bahan kimia. Free Paraben. Free Chemical. Clinically tested tau.

Dekat pasaran banyak barangan yang ada produk kimia. Moh ler kita bertukar kepada bahan yang semulajadi. Berikan peluang kedua pada wajah. Cewah~






lelaki pun boleh cuba tau
ramai dah cuba
                                               
                                             gempak tak siap masuk majalah lagi



Nak kulit moist boleh contact saya segera tau.

Saadah
0137976876

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter