Saya Extend Masa Untuk Peraduan Follow, Share dan Menang

March 30, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Ahaa.. disebabkan ada yang pm saya bagitau tak sempat nak join peraduan tu, jadinya dengan hati yang lapang, saya extendkan peraduan ini sehingga 11.59 malam ni tau.

Apa perlu anda buat adalah.

  1. Follow blog ini sihatceriabergaya.blogspot.com
  2. Pilih entry post yang menarik dari blog ini dan share di facebook anda. Taip sikit komen kat situ dan jangan lupa tag facebook N Saadah Rozali.
  3. Doa banyak - banyak supaya saya pilih anda untuk menang peraduan ini.

Mudah je kan? Saya nak bagi hadiah free tau ni. Ada la lebihan bonus saya nak kongsikan dengan anda semua.

Eh bukan sorang je tau boleh menang. Saya pilih 10 orang untuk menang! Yeah!

Jangan lupa tau. Sampai 11.59 malam ini je. Jangan ketinggalan =)



You Might Also Like

0 comments

Flag Counter