Resepi ESP Terlajak Sedap

March 03, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Nak tau tak apa rahsia saya kekal bertenaga? Jeng Jeng Jeng.

Tiap - tiap pagi saya akan minum ESP tau sebagai sarapan saya. Terus kenyang lama. Dah tak boleh masuk makanan lain sebab perut saya dah penuh. Cuba bayangkan ESP tu segelas minuman je pun tapi mampu mengenyangkan perut yang lapar.

Haaa sebab ESP ni tinggi protein tau. Orang yang nak kulit sentiasa cantik WAJIB ambil protein.

Ok entry kali ini saya nak share kan pada semua resepi ESP yang lazat. Ada orang boleh makan macam tu je. Pure ESP la katakan. Tapi ada orang tak boleh terima. Kene add something untuk rasa lebih lazat.

Selalunya saya minum dengan Koko Kurma. Sedap sangat.

Untuk yang betul - betul nak cuba yang pure ESP tanpa menambah apa - apa minuman. Caranya sebegini. 




Masa bulan puasa kan, memang saya hanya bersahur dengan ESP je. Mana taknya dapat kurangkan berat badan sampai 10 kg. Best kot. Badan full energy. Dapat sekali bonus kurang berat badan. Memang fall in love la sampai bila - bila.


sahur saya dengan ESP + Perforrmance Drink + Kurma

Anda kene cuba tau. Memang superb. Tahan hampir 2 bulan. Cuba bayangkan kalo rembat promosi bulan ini. Kan dah ada stok setahun. Jauh lebih murah kalau beli 1 canister saje =)

Antara resepi lain yang dishare oleh SID lain, saya share gambar ye kat bawah ni. Anda boleh cuba di rumah. Yang pasti kene ada ESP dulu tau. Hihihihi.

















Ada ESP, boleh minum!

Nanti di entry seterusnya saya akan share dengan anda semua kenapa ESP menjadi pilihan saya =)

Berminat nak order, boleh hubungi saya.

Saadah 
0137976876
SMS/Whatsapp/Wechat/Line
FB : N Saadah Rozali
IG : CIKBAHAGIA

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter