Peraduan Follow, Share dan Menang

March 29, 2015

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Hari ni saya rasa teruja sangat sebab gatai tangan nak bagi hadiah ni. Buat julung - julung kalinya saya nak share kegembiraan saya dengan anda semua. Kali ni bukan 1 je hadiah saya nak bagi. Bukan 2 atau 3. Lebih daripada tu. 

Jeng jeng jeng.

Ok peraduan ni mudah je. Apa perlu anda buat untuk sertai peraduan ini.





Apa step yang perlu dilakukan.

  1. Follow blog saya disini.
  2. Share post blog saya yang paling menarik dan komen di Facebook anda.
  3. Tag FB saya N Saadah Rozali

Cara follow blog


Siapa yang boleh sertai?

  • Rakan Facebook N Saadah Rozali
  • Customer dan downline Shaklee saya
  • Rakan Instagram Cik Bahagia


Tarikh tutup penyertaan adalah pada 30 Mac 2014 pada jam 12 tengahari.

Pemenang yang bertuah akan saya umumkan di blog dan FB saya. Tentu sekali saya akan contact anda.

Jangan lupa share la peraduan ini dengan rakan - rakan anda. 

Friend dengan saya tau ^_^



Facebook : N Saadah Rozali
Instagram : Cik Bahagia

You Might Also Like

0 comments

Flag Counter